loading...
طرفداران سید جلال حسینی
آخرین ارسال های انجمن
Alirezaz بازدید : 72 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

CIES، مرکز مطالعات بين‌المللي ورزشي سوئيس فهرست 20 بازيکن ارزشمند دنيا را در تابستان امسال منتشر کرد. بر اين اساس پس از ليونل مسي، ستاره آرژانتيني بارسلونا و کريستيانو رونالدو، بازيکن سال فوتبال جهان که قيمت وي تقريبا نصف همتاي آرژانتيني‌اش است، لوئيس سوارز از ليورپول قرار دارد.

به نقل از فارس، گرت بيل، بازيکن گران‌قيمت رئال مادريد که از تاتنهام به اين تيم ملحق شد، در رده هفتم و نيمار نيز که بحث‌هاي زيادي بر سر مبلغ قرارداد پيوستن وي به بارسلونا مطرح شد، در رده پنجم قرار دارند.

فهرست 20 بازيکن ارزشمند دنيا در تابستان امسال بر اساس مطالعه CIES به شرح زير است:

1- ليونل مسي (بارسلونا): محدوده قيمت از 161.5 ميليون پوند تا 187.6 ميليون پوند

2- کريستيانو رونالدو (رئال مادريد): محدوده قيمت از 85.2 ميليون پوند تا 99.1 ميليون پوند

3- لوئيس سوارز (ليورپول): محدوده قيمت از 79.4 ميليون پوند تا 92.3 ميليون پوند

4- ادن ازر (چلسي): محدوده قيمت از 61.2 ميليون پوند تا 71.2 ميليون پوند

5- نيمار (بارسلونا): محدوده قيمت از 50.6 ميليون پوند تا 58.9 ميليون پوند

6- پل پوگبا (يوونتوس): محدوده قيمت از 48.9 ميليون پوند تا 56.8 ميليون پوند

7- گرت بيل (رئال مادريد): محدوده قيمت از 47.1 ميليون پوند تا 54.7 ميليون پوند

8- مسعود اوزيل (آرسنال): محدوده قيمت از 39.7 ميليون پوند تا 46.1 ميليون پوند

9- ادينسون کاواني (پاري‌سن‌ژرمن): محدوده قيمت از 38.7 ميليون پوند تا 45 ميليون پوند

10- ماريو گوتسه (بايرن‌مونيخ): محدوده قيمت از 37.9 ميليون پوند تا 44 ميليون پوند

11- ديگو کاستا (اتلتيکو مادريد): محدوده قيمت از 37.8 ميليون پوند تا 44 ميليون پوند

12- اسکار (چلسي): محدوده قيمت از 37.1 ميليون پوند تا 43.1 ميليون پوند

13- سرجيو آگوئرو (منچسترسيتي): محدوده قيمت از 36.5 ميليون پوند تا 42.4 ميليون پوند

14- ايسکو آلارکون (رئال مادريد): محدوده قيمت از 33 ميليون پوند تا 38.3 ميليون پوند

15- رحيم استرلينگ (ليورپول): محدوده قيمت از 31.2 ميليون پوند تا 36.2 ميليون پوند

16- راس بارکلي (اورتون): محدوده قيمت از 29.7 ميليون پوند تا 34.5 ميليون پوند

17- توماس مولر (بايرن‌مونيخ): محدوده قيمت از 29.6 ميليون پوند تا 34.4 ميليون پوند

17- وين روني (منچستريونايتد): محدوده قيمت از 29.6 ميليون پوند تا 34.4 ميليون پوند

19- دنيل استوريج (ليورپول): محدوده قيمت از 29.4 ميليون پوند تا 34.2 ميليون پوند

19- آندرس اينيستا (بارسلونا): محدوده قيمت از 29.4 ميليون پوند تا 34.2 ميليون پوند

Alirezaz بازدید : 52 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

پيام بازيکنان تيم ملي ايران خطاب به مردم

بازيکنان تيم ملي در مصاحبه‌هايي کوتاه درباره آخرين وضعيت تيم ملي پيش از آغاز جام‌جهاني صحبت کردند.
پيام بازيکنان تيم ملي ايران خطاب به مردم
به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، مصاحبه‌هاي بازيکنان تيم ملي به اين شرح است:

سيد جلال حسيني:

صحبتم با مردم عزيزم اين است که براي ما دعا کنند و آرزويم اين است که بتوانيم نماينده خوبي براي ايران باشيم و بهترين عملکرد را داشته و چهره خوبي چه به لحاظ فوتبالي و چه به لحاظ رفتاري از خود و ايران عزيز در برزيل به جاي بگذاريم.

احمد ال نعمه:

ان شاءالله که بتوانيم با بازي خوب پرچم ايران را به اهتزار درآوريم و سر بلند به ايران بازگرديم و دوست دارم مردم خوبمان مانند هميشه ما را از دعاي خيرشان بي نصيب نکنند و در بازيهاي جام جهاني ما را تنها نگذارند.

خسرو حيدري:

پرواز خيلي خوبي داشتيم و با اينکه مسافت طولاني در پرواز بوديم، خيلي خسته نشديم. به اميد خدا از همين امروز که تمرينات را شروع مي‌کنيم، بايد خيلي جدي کار مي کنيم براي اينکه بازيهاي سختي پيش‌رو داريم و ان شاءالله بتوانيم با بازيهاي خوب مردم ايران را سرافراز و سربلند کنيم.

آندرانيک تيموريان:

اميدوارم که تيم ملي بازيهاي خوبي در مسابقات جام جهاني انجام بدهد و در نهايت مسابقات تمام بازيکنان در سلامت کامل باشند و با توکل به خدا تمام تلاشمان را مي کنيم تا نتيجه مناسب و در خور شأن بدست بياوريم.

اشکان دژاگه:

آرزوم اين است که تمام بازيکنان تيم ملي هيچ مشکلي نداشته باشند و همه صحيح و سالم باشند و ان شاءالله بتوانيم دل مردم ايران را خوشحال کنيم.

بختيار رحماني:

به اميد خدا تمام بازيکنان با سربلندي به ايران بازگردند و در اين مسابقات بتوانيم سربلند و موفق بيرون بياييم.

حسين ماهيني:

اميدوارم همانطور که مردم ايران در مرحله مقدماتي ما را حمايت کردند همچنان در اينجا هم ما را دعا کنند تا بتوانيم آبرومندانه در جام جهاني بازي کنيم و از نام کشورمان دفاع کنيم و آرزو دارم که همه بچه ها صحيح و سالم باشند و بتوانيم بهترين عملکرد در برزيل داشته باشيم.

پژمان منتظري:

ان شاءالله اين تورنمنت را بچه ها به سلامت پشت سر بگذارند و بتوانيم بازيهاي قابل قبولي را ارائه بدهيم. به ملت ايران با تمام وجود قول مي‌دهيم که با تمام جان و دل فوتبال بازي کنيم.

عليرضا جهانبخش:

آرزويم قطعا اين است که تيم ملي عملکرد خوبي در مسابقات جام جهاني داشته باشد. اردوهاي آماده سازي خوبي را بازيکنان پشت سر گذاشتند و همه بچه‌ها شرايط خوبي دارند و اميدوارم که بهترين عملکرد را داشته باشيم که هم مزد زحمتهايمان را بگيريم و هم بتوانيم باعث افتحار براي کشورمان بشويم و با دست پر به ايران برگرديم.

قاسم حدادي فر:

اول سلامتي براي همه بازيکنان و کادر فني دارم و بعد از آن اميدوارم بتوانيم با دست پر از اين مسابقات برگرديم و دل مردم را شاد کنيم.

هاشم بيگ زاده:

آرزوي سلامتي براي همه مردم ايران و همه تيم ملي ايران که در اين تورنمنت حضور دارند، دارم. واقعا احتياجي نيست که از مردم خوب کشورم بخواهيم ما را حمايت کنند چرا که تا الان همه جوره تيم ملي را حمايت کرده اند، ولي با اينکه از آنها خيلي دور هستيم ولي قلبمان براي آنها مي تپد. با تمام وجود مي جنگيم تا ان شاءالله بتوانيم بازي هاي آبرومندانه اي انجام دهيم و جدا از هر نتيجه اي، بتوانيم آنها را راضي کنيم.

اميرحسين صادقي:

دوست دارم همانطور که از تهران ما را همراهي کردند و لبخند بر لبهاي مردمم بود، ان شاءالله موقع برگشت هم لبخند روي لبهاي آنها باشد و بتوانيم با يک نتيجه خوب و روي خندان به ايران بازگرديم.

مهرداد پولادي:

پيام من به مردم اين است که به برزيل آمده ايم تا از نام کشورمان دفاع کنيم و اين قول را به مردمان ميدهيم که با تمام وجود هر چه در توان داريم براي سر بلندي ايران تلاش مي کنيم و آرزو مي کنم که همه با سلامتي کامل اين مسابقات را به پايان ببريم و به دور دوم مسابقات جام جهاني 2014 برزيل صعود کنيم.

رحمان احمدي:

آرزو دارم که اينجا بازيهايي را انجام دهيم که دل مردم را شاد کنيم و پيامم به مردم عزيز ايران اين است که مانند هميشه ما را دعا کنند تا ان شااله بتوانيم براي کشورمان افتخار آفريني کنيم.

رضا حقيقي شانديز:

آرزويم براي تيم ملي اين است که از گروه خود بالا برويم چرا که اين امر براي اولين بار اتفاق مي افتد و مي تواند نقطه عطفي در تاريخ فوتبال ايران باشد و از مردم عزيز کشورم هم مي خواهم که مانند هميشه تيم ملي ايران را دعا کنند.

Alirezaz بازدید : 55 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

شماره‌ی پیراهن بازیکنان تیم ملی در جام جهانی مشخص شد.

به گزارش ایسنا، در فاصله یک هفته مانده به شروع جام‌جهانی و 11 روز مانده به بازی اول ایران در این رقابت‌ها، شماره پیراهن بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابت‌های جام‌جهانی اعلام شد.

از نکات جالب در این شماره‌گذاری می‌توان به دادن شماره یک به رحمان احمدی اشاره کرد که احتمال حضور ثابت او در دروازه ایران را بیشتر می‌کند.

همچنین شماره 8 در غیاب علی کریمی و مجتبی جباری به رضا حقیقی رسیده است. شماره 10 تاریخی ایران هم به کریم انصاری‌فرد رسیده است. در دو جام جهانی 98 و 2006 این پیراهن بر تن علی دایی بود.

شماره‌های ملی‌پوشان ایران در جام‌جهانی به این ترتیب است:

1- رحمان احمدی

2- خسرو حیدری

3- احسان حاج صفی

4- سید جلال حسینی

5- امیرحسین صادقی

6- جواد نکونام

7- مسعود شجاعی

8- رضا حقیقی

9- علیرضا جهانبخش

10- کریم انصاری‌فرد

11- قاسم حدادی‌فر

12- علیرضا حقیقی

13- حسین ماهینی

14- آندرانیک تیموریان

15- پژمان منتظری

16- رضا قوچان‌نژاد

17- احمد آل نعمه

18- بختیار رحمانی

19- هاشم بیک‌زاده

20- مهرداد بیت‌آشور

21- اشکان دژاگه

22- دانیل داوری

Alirezaz بازدید : 81 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

نمایندگان فیفا در زمان برگزاری کلاس آموزشی برای بازیکنان و کادرفنی تیم ملی، تندیس چهارمین حضور تیم ملی ایران در جام جهانی را تحویل سرمربی و نماینده فدراسیون فوتبال ایران دادند برای صدور کارت و بنا براعلام فیفا قراراست تا در طرحی جالب هر فردی برگه‌ای را که در آن شماره کارت، نام و نام خانوادگی و سمتش درج شده برروی سینه خود نگاه دارد تا در زمان صدور کارت و به جهت افزایش دقت بیشتر در صدور کارت‌ها از این عکس‌ها استفاده شود. بر همین اساس گروه‌های مختلف عکاسی و فیلمبرداری در محل هتل تیم ملی حضور یافته و ضمن عکاسی در حالتهای مختلف از بازیکنان تیم ملی، کادر فنی و سرپرستی تیم ملی، در حالت‌های مختلف و یکسان از همه بازیکنان تیم ملی فیلمبرداری کردند تا پیش از شروع مسابقات تیم‌ها در جام جهانی از طریق گیرنده های تلویزیونی، ماهواره‌ای و اینترنتی به نمایش گذاشته شود. البته لازم به ذکر است که از میان کادر فنی تیم‌های مختلف تنها از سرمربی هر تیم فیلمبرداری می‌شود.

Alirezaz بازدید : 49 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «The big lead» در گزارشی به وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل پرداخت و نوشت:

تیم: ایران

گروه: F

برنامه‌ مسابقات: 16 ژوئن مقابل نیجریه؛ 21 ژوئن مقابل آرژانتین؛ 25 ژوئن مقابل بوسنی و هرزگوین

رکوردها در جام‌جهانی: راهیابی به رقابت‌های جام‌جهانی 1978، 1998 و 2006

مسیر راهیابی به جام‌جهانی: صدرنشینی در گروه A رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی در آسیا با اختلاف 2 امتیاز نسبت به کره‌جنوبی

سرمربی: کارلوس کی‌روش، سرمربی 61 ساله پرتغالی که هدایت تیم رئال مادرید را نیز به همراه دستیاری فرگوسن در منچستریونایتد در کارنامه دارد. وی همچنین هدایت تیم‌های ملی آفریقای جنوبی و پرتغال را نیز در کارنامه دارد و اگر تاکنون زندگی‌نامه‌ای ننوشته باید به نوشتن آن اقدام کند.

بهترین بازیکن: اشکان دژاگه. شاید حضور در لیگ برتر انگلیس عامل انتخاب وی باشد اما دژاگه یکی از معدود بازیکنان درخشان در بازی‌های آخر فولام بود که از لیگ برتر انگلیس سقوط کرد. هافبک راست تیم ملی ایران نتوانست فولام را به تنهایی از خطر سقوط نجات دهد. شاید او برای رساندن ایران به مرحله حذفی در جام جهانی موانع دشوارتری در پیش داشته باشد.

تاکتیک‌ها/ شیوه بازی: یک تیم ملی دیگر و یک سیستم 4-2-3-1 دیگر. رضا قوچان‌نژاد، بازیکن ایرانی-هلندی تنها مهاجم این تیم خواهد بود. او در 12 بازی ملی 9 گل به ثمر رسانده است.

رکورد خط دفاعی ایران که در 16 بازی مرحله مقدماتی تنها اجازه داده 7 بار دروازه‌اش گشوده شود، قدرتمند است. کاپیتان جواد نکونام در جام‌جهانی صد و چهلمین بازی ملی‌اش را تجربه خواهد کرد تا یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان در مسابقات جام‌جهانی باشد. 20 نفر از 30 بازیکن ترکیب اولیه تیم ملی ایران در لیگ داخلی بازی می‌کنند و این به معنای آن است که شیرها احتمالا کمترین بازیکنان شاغل در لیگ‌های اروپایی را نسبت به سایر تیم‌های حاضر در جام‌جهانی در ترکیب خود دارند. این مسئله لزوما موضوعی منفی نیست. آندرانیک تیموریان که اکنون 31 ساله است، مدتی در بولتون و فولام بازی کرده است و او اکنون به بازی کردن در ایران بازگشته است.

امتیاز منفی برای فوتبال آمریکا: ایران در رقابت‌های جام‌جهانی 1998، آمریکا را با نتیجه دو بر یک در فرانسه شکست داد تا مکان سی و دوم را برای شاگردان استیو سامپسون در آن مسابقات رقم بزند.

آمریکا: استیون بیت آشور، مدافع تیم ونکوور وایتکپس در سن خوزه کالیفرنیا به دنیا آمده اما در جام‌جهانی برای ایران بازی خواهد کرد.

حرف پایانی: بهترین سناریو برای ایران: ایران در اولین بازی نیجریه را شکست می‌دهد و سپس به سختی مقابل آرژانتین یا بوسنی به تساوی دست پیدا می‌کند. در غیر این صورت خیلی زود پس از سه مسابقه مسابقات را ترک خواهد کرد. ایران به آن اندازه که برخی تصور می‌کنند، تیم ضعیفی نیست بلکه به اندازه کافی گل نمی‌زند تا بتواند هم‌پای آرژانتین یا بوسنی و هرزگوین پیش برود.

Alirezaz بازدید : 53 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

لیونل مسی فوق ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین در کتاب جدید خود فاش کرد، از وی خواسته شده بود برای تیم اسپانیا بازی کند، ولی او هرگز علاقه ای به این کار نداشته است.


مسی در نوجوانی آرژانتین را ترک کرد و به آکادمی بارسلونا رفت.

وی که در سال های بعد حضوری درخشان را در تیم های جوانان بارسلونا تجربه کرد، در کتاب جدید خود تحت عنوان ˈمسی وطن پرستˈ تصدیق کرده است: البته تمام حرف هایی که زده می‌شد را می شنیدم. می گفتند علاقه ای به بازی برای آرژانتین ندارم، سرود تیم ملی را نخواندم یا اینکه تعهدی به این پیراهن ندارم. از چنین قضاوت های غیر منصفانه ای بسیار ناراحت می شدم.

مسی افزوده است: در نوجوانی منتظر دعوت از سوی فدراسیون فوتبال آرژانتین بودم که فدراسیون اسپانیا به طور غیر رسمی از من خواست برای تیم ملی این کشور بازی کنم ولی من همیشه گفته ام که می خواهم برای تیم ملی کشورم بازی کنم چون عاشق آرژانتین هستم و پیراهن این تیم تنها رنگی است که می خواهم بپوشم.

وی در کتاب خود آورده است: همیشه یکی از طرفداران تیم ملی آرژانتین بودم و تمام بازی های این تیم را از تلویزیون تماشا کرده ام چون هرگز نتوانستم از ورزشگاه مسابقات این تیم را ببینم.

مسی تلخ ترین خاطره خود از تیم ملی آرژانتین را حذف از جام جهانی ۲۰۰۲ دانست و ادامه داد: تماشای این شکست از فاصله دور خیلی زجر آور بود.

تیم ملی فوتبال آرژانتین در گروه F جام جهانی ۲۰۱۴ با تیم های ایران، نیجریه و بوسنی همگروه است و یکی از تیم های مدعی قهرمانی در این جام به شمار می رود.

Alirezaz بازدید : 56 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

تيم ملي فوتبال ايران که براي حضور در رقابت هاي جام جهاني 2014 برزيل بامداد روز گذشته تهران را به مقصد برزيل ترک کرده بود، بعد از سفري 20 ساعته در نخستين دقايق بامداد امروز وارد سائوپائولوي برزيل شد. به نقل از فارس، ملي پوشان روز گذشته ابتدا به امارات رفتند و پس از حدود دو ساعت انتظار در سالن انتظار در فرودگاه اين کشور، سفر طولاني خود را به سمت برزيل آغاز کردند و در نهايت ساعاتي پيش به اين کشور در قاره آمريکاي جنوبي رسيدند. تيم ملي ايران قرار است اردويي يک هفته اي را در سائوپائولو برگزار کند که در اين برنامه اردويي، ديدار با ترينيداد و توباگو در روز جمعه آينده برنامه ريزي شده است. تيم ملي ايران در رقابت هاي جام جهاني 2014 برزيل با تيم هاي نيجريه، آرژانتين و بوسني همگروه است.

Alirezaz بازدید : 60 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

رقیب تیم ملی ایران در بازی های جام جهانی ترکیب نهایی خود را معرفی کرد :

دروازه بان:

سرجیو رومرو-ماریو آندوخار-اگوستین اوربون

مدافعان:

پابلو زابالتا-فدریکو فرناندز-ازکیل گارای-مارکوس روخو-هوگو کامپانیارو-خوزه باسانتا-مارتیندمیکلس

هافبک ها:

خاویر ماسکرانو-فرناندو گاگو-آنخل دی ماریا-لوکاس بیگلیا-ماکسیمیلیانو رودریگز-آگوستو فرناندز-ریکاردوآلوارز-انزو پرز

مهاجمان:

1-سرخیو اگرو-گوانزالو هیگواین-رودریگوپالاسیو-ازکیل لاوزی-لیونل مسی

Alirezaz بازدید : 81 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

مجید صالح مربی تیم ملی ایران از تیم ملی کناره گیری کرد او فقط اشاره کرده که دلیل شخصی ندارم و فقط ارزوی موفقیت برای تیم ملی دارم او در ادامه افزود اگر فدراسیون بخواهد دلیل جدایی ام را توضیح میدم

Alirezaz بازدید : 58 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

نکونام به خبرگزاری فارس گفت تمام بازیکنان تیم ملی ایران هم قسم شدند تا با تمام وجود برای اعتلای تیم ملی ایران تلاش کنند

در دیدار دیشب تیم ملی ایران با وزیر ورزش و جمعیاز هواداران و مسئولان تکونام این حرف را زد

 

 

ما هم امیدواریم تیم ملی کشورمان در بازی های جام جهانی موفق باشد و بتواند ابرومندانه تلاش کند حالا چه با صعودبه مرحله بعد چه با  حذف  ابرومندانه

Alirezaz بازدید : 49 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

در این پست قصد داریم مصدومان جام جهانی را معرفی کنیم که تا الان خبر بهبودی انان منتشر نشده اگر مصدومی را فراموش کردیم از دوستان تقاضا داریم ان را به ما گوشزد کنند

 

1-جواد نکونام از ایران

2-کریستین رونالدو از پرتغال

3-لوییس سوارس از اروگوئه

4-سامی خدیرا از المان

5-باستین شواین اشتایگر از المان

6-هونگ جو هو از کره جنوبی

7-فرانک ریبری از فرانسه

8-میل جدیناک از استرالیا

9-میلان بادلی از کرواسی

10-خسوس کرونا از مکزیک

Alirezaz بازدید : 45 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

تیم ملی ایران این روز هارا در هتل ازادی تهران سپری می کند تا در اینده ای نزدیک بعد از بدرقه به شهر سائوپائولو  سفر خواهد کرد که از نظر اب و هوایی به برزیل عادت کند

امروز جمعی از هواداران به هتل ازادی امده بودند و وقتی دژاگه و قوچان نژاد از هتل بیرون امدند تمامی هواداران بر سرشان ریخته و امضا و عکس میخواستند ان ها هم با کمال ارامش امضا دادند و عکس گرفتند

و در مصاحبه های قبلیشان هم قول صعود ایران را داده بودند

 

ارزوی موفقیت داریم براشون

Alirezaz بازدید : 57 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

مورینیو پیش بینی کرده نیجریه به عنوان تیم دوم صعود میکند البته این پیشبینی او با حضور جان اوبی میکل که در چلسی بازی میکند و نیجریایی هم هست ارتباط دارد او

از گروه 1-برزیل مکزیک   2-اسپانیا هلند  3-ساحل عاج یونان  4-ایتالیا انگلیس(ازروی ترسش )   5-فرانسه سوئیس  6-المان پرتغال  7-روسیه بلژیک  را تیم های صعود کننده معرفی میکند

البته به دلیل پیش بینی او درباره ی ایران که گفته صعود نمی کند  کاربران اینترنتی به او حمله کردند و او را بی سواد  و ترسو لقب دادند

Alirezaz بازدید : 48 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

ده غایب بزرگ جام جهانی برزیل به نقل از   FIRSTPOST   که علی کریمی فوق ستاره ی تیم ملی ایران در سال های نچندان دور در این لیست قرار دارد

1-سمیر نصری(فرانسه)

2-مایکل کریک(انگلیس)

3-کارلوس توس(ارژانتین)

4-فیلیپه کوتینیو(برزیل)

5-لوکاس نیل(استرالیا)

6-لاندون دوناوان(امریکا)

7-ماریو گومس(المان)

8-گائل کلیچی(فرانسه)

9-اشلی کول(انگلیس)

10-علی کریمی(ایران)

Alirezaz بازدید : 48 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

دژاگه هم گفت که ما می توانیم از گروهمان صعود کنیم

وی افزود در اردوی اتریش بسیار خوب عمل کردیم و سه بازی اماده ترمان کرد  او ارزو دارد که کیروش بعد از جام جهانی هم بماند

برای صعود باید نیجریه را شکست دهیم و باید قدم به قدم مراقب حرکاتمان باشیم

در اخر هم گفت باور دارد که می توانیم از گروهمان صعود کنیم

Alirezaz بازدید : 40 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

سوشا مکانی در واکنش به خط خوردنش سکوت کرد  او  به خبرنگار فارس گفت که قصد هیچ صحبتی ندارد وبسیار ناراحت است و گوشی را قطع کرد

خلعتبری هم گفت که هیچ کس بابت خط خوردنش این همه ناراحت نیست  وی افزود 4 سال زحمت کشیدم و هیچ کس به اندازه ی من ناراحت نیست و باورم نمی شود خط خورده ام وی افزود اکنون بههیچ عنوان شرایط روحی مناسبی را تجربه نمیکنم و تنها میگویم که متوجه نیستم که چه اتفاقی افتاده است

Alirezaz بازدید : 64 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

قوچان نژاد  در  باره ی جام جهانی گفت که نمی خواهیم زنگ تفریح باشیم

در مورد رحمتی و اختلافش با کیروش گفت که فوتبال ورزشی است که کار تیمی در ان نتیجه میگیرد و نظر خاصی در مورد دروازه بان تیم ندارد

در مورد بازیبا انگولا و اردوی اتریش گفت ما بسیار خوب کارکردیم و اگر شانس همراه ما بود میتوانستیم انگولا را ببریم و نشان دادیم از نیجریه چیزی کم نداریم

او در مورد رقیبان ایران هم گفت  ما میتوانیم از بوسنی و نیجریه امتیاز بگیریم و به مرحله بعد صعود کنیم

در مورد البسه بازیکنان هم گفت درست است که ادیداس یا نایک نیست ولی راحت و شیک است

وی افزود از مصدومیت بیگ زاده ناراحتیم چون او یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی است  و دفاع چپ فوقالعاده ای است

او از کیروش به شدت حمایت کرد و گفت اگر او نبود ما به مرحله بعد صعود نمی کردیم

Alirezaz بازدید : 57 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (3)

کیروش فهرست 24 نفره خود را اعلام کرد در این ترکیب سردار ازمون و خلعتبری خط خوردند

ازمون این ستاره ی تیم ملی ایران کنار رفت احتمال میرود این خط خوردگی به خاطر مصدومیت او باشد درست است که

او می توانست شگفتی  ساز جام جهانی باشد اما کیروش این مربی پرتغالی او را کنار زد  

خلعتبری هم خط خورد   او هم در بازی با انگولا ضعیف کار کرد و  خط خورد

سوشا مکانی او هم بازیکن خوبی بود  ولی بخاطر عملکرد ضعیفش در دروازه و بازی اخر فولاد از ترکیب خط خورد

از بین خانزاده و بیگ زاده یکی انتخاب میشود ولی امدن خانزاده به برزیل حتمی است

ارزویموفقیت برای تیم  ملی ایران

Alirezaz بازدید : 57 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

گروه اف درواقع جنگ قاره هاست    تیم هایی از اروپا افریقا  اسیا و امریکا   

تمامی تیم هامیخواهند صعود کنند ارژانتین که بسیار مصمم است  نیجریه که بسیار قوی و خطرناک است ایران که میخواهد برای بار اول صعود کند و بوسنی که امید دارد شگفتی ساز شود 

امید تیم ایران بیشتر به دفاع این تیم است و در صدر دفاع سیدجلال حسینی قرار دارد که در بازی با ارژانتین کار سختی را دارد مهار مسی و خط حمله ی ارژانتین در بازی با بوسنی مهار توپ های هوایی و در بازی با نیجریه که سخت ترین بازی است  باید مهاجمان تنومند نیجریایی را مهار کند 

همگی ارزوی موفقیت داریم براش برو برزیل ایشالا که شگفتی ساز میشیم میریم دور بعد

Alirezaz بازدید : 62 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

ارسن ونگر پیش بینی کرده است که تیم ملی نیجریه به عنوان تیم دوم صعود میکند 

البته در این روز ها بسیاری از مجلات و روزنامه ها  مربی و سرمربیها در باره ی بالارفتن یا نرفتن تیم ملی ما صحبت میکنند یکی میگوید که بالا میروند و یکی مخالف است 

ارسن ونگر هم مخالف است و میگوید نیجریه بعد از ارژانتین بالا میرود  و ایران و بوسنی از صعود باز می مانند

او این پیش بینی خود را  استناد بر  ((روحیه تیمی واقعا خوب افریقا )) بخصوص  نیجریه می داند و قدرت بدنی بالای این تیم

و دلیل بالا رفتن ارژانتین را قدرت تهاجمی بالای خط حمله این تیم می داند   مخصوصا مسی  انگار او فراموش کرده است که (سیدجلال حسینی ) مامور مهار مسی است انگار او نمی داند که بهترین دفاع ایران ملقب به صخره و دیوار اجازه ی حرکت اضافی به مسی و خط حمله ارژانتین نخواهد داد

تیم ملی ارؤانتین قدرت بالای تهاجم خود را از بازیکنان خط حمله مانند مسی و دی ماریا و آگرئو و هیگواین و ...

را در خدمت دارد پیش بینی میشود تیم ارژانتین روی زمین بازی بکند درست است که سیدجلال حسینی بیشتر برایبازیروی هوا معروف و مشهور شده ولی در روی زمین نیز بسیار قوی عمل میکند احتمال فیکس بازی کردن سیدجلال حسینی در تمامی طول 3 بازیها بسیار بالاست و احتمالا بازی با ارژانتین تمامیدقائق بازی کند و مواظب خط حمله ارژانتین به خصوص  مسی باشد گرچه این تیم خط حمله فوق العاده ای دارد ولی خط دفاع ان ضعیف است و

اگر ایران بخواهد پیروز بر ارژانتین باشد باید از تمامی فرصت های خود به نحو احسن استفاده کند و از تیم ایران انتظار میرود با دفاع فوق العاده به خصوص توسط سیدجلال حسینی و ضدحمله های برقاصای دژاگه و قوچان نژاد و جهانبخش و ازمون و .....   بتوانددر بدترین شرایط باخت ابرومندی کسب کند البته امید ها به مساوی هم بالاست

گرچه بیشتر مردم برد ارژانتین را قطعی می نامند با تمامی این حالات همگی مردم ایران  امید بر موفقیت تیم ملی ایران و صعود به مرحله بعد دارند

Alirezaz بازدید : 56 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

وزارت ورزش و جوانان تصمیم خود را عملی کرد  در جریان حمایت همه ی ارگان هااز تیم ملی وزارت ورزش و جوانان با ساخت یک سایت بر ان شده که از تیم ملی حمایت کند ادرس سایت :    www.teammelli.ir  

عضویت در این سایت بسیار اسان بوده و کافیست شماره ای را به رایگان با تلفن همراه خود بگیرید و رمز عبور خود را به همراه شماره تلفن همراه خود بنوسید تا در سایت وارد شوید در لحظه ی ورود شما با هر 30 بازیکن تیم ملی دوست میشوید و میتوانید تصاویر و ویدئو های خود را در سایت اپلود کنید

در ضمن امروز شنبه 10 خرداد 1393  سید جلال حسینی  635 هوادار دارد و در زیر عکسی که او اپلود کرده  17 نظر گذاشته شده 

شما میتوانید به راحتی با بازیکن مورد علاقه خود در این سایت گفت و گو کنید به گوش میرسد به زودی توانایی تماس تصویری هم با بازیکنان تیم ملی فراهم شود

Alirezaz بازدید : 49 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

دیروز تیم ملی ایران در مقابل انگولا به تساوی 1 بر 1 دست یافت 

در این بازی بیشتر از بازیکنان ذخیره استفاده شد و به جای سید جلال حسینی خانزاده به کار گرفته شد 

ولی با بازی ضعیف خانزاده در بازی دیروز احتمال فیکس شدن سید جلال حسینی بسیار بالا رفت این بازیکن با وزن 84 کیلوگرم و قد 184 سانتیمتر یکی از بهترین دفاع های تیم ملی ایران است و کیروش به احتمال 90 درصد از او در پست دفاع وسط استفاده خواهد کرد 

در بازی های ایران در جام جهانی تیم بوسنی از همه بیشتر دنبال سانتر کردن بر روی دروازه ی ایران است و این باعث میشود احتمال فیکس بازی کردن سید جلال حسینی در خط دفاع  بالا رود

البته غیراز بازی ضعیف خانزاده  دانیال داوری نیز دیروز در جریان بازی با انگولا عملکرد ضعیفیاز خودش نشان داد و همین باعث میشود تمام نگاه ها به سمت رحمان احمدی و  حقیقی رود 

در ضمن سوشا مکانی هم در این بازی به میدان رفت که او هم نتوانست عملکرد قابل قبولیاز خود نشان دهد و اگر تیزهوشی مدافعین نبود او یک گل خورده بود 

با ارزوی موفقیت برای تیم ملی ایران در بازی های جام جهانی

Alirezaz بازدید : 51 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

همونطور که پیداست پیشرفت از ان ماست

Global Rank 

Global rank icon12,831,163  

Rank in Iran 

Iran Flag97,575 

از تمامی دوستان عزیز که میان و نظر میزارن هم کمال تشکر را داریم

Alirezaz بازدید : 50 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

8 بازیکن مورد علاقه انریکه مشخص شد

به گزارش نامه نیوز امروز بعد از امدن انریکه به باشگاه بارسلونا و بستن قرارداد دوساله با این باشگاه قول داده خون تازه ای به این باشگاه تزریق کند 

به گفته ی این مرجع انریکه اسامی بازیکنان مورد علاقه ی خود را اعلام کرده است

1-مارک آندره تر اشتگن(خریداری شده)   2-کابایرو   3-داوید لوییس(خریداریشده)  4-یورنته  5-رافینا    6-ویدال   

7-دلوفئو  8-کواردادو

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد قالب چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 174
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 105
  • بازدید هفته : 814
  • بازدید ماه : 756
  • بازدید سال : 17,189
  • بازدید کلی : 62,311